جن کاندیداتور
علمی-اجتماعی
یک شنبه 22 ارديبهشت 1387برچسب:, :: 12:36 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، حالتی که به آن "شهود "یا "الهام"- یا هر اسم دیگری روش بگذاریم -می گویند.

 من "آیت الله بهجت " را نمی شناختم .زمانی از تلویزیون تصویر یک آخوند پیر را که دارای چشمانی نافذ مانند عقاب و بسیار جوان داشت دیدم و  مرتب به اطرافیان  می گفتم از تلویزیون  یک آخوند پیر با چشمانی جوان نافذ دیدم و هنوز هم آن چشمهای عقاب وار نافذ و جوان در آن سیمای پیر در جلوی چشمم است ولی بعد از مرگ "آیت الله بهجت" فهمیدم که آن آخوند پیر "آیت الله بهجت" است .

در روز ثبت نام از کاندیداهای ریاست جمهوری وقتی اخبار تلویزیون یکی از کاندیداها را از نزدیک نشان داد با آن که قبلا این فرد را بارها در حاشیه های زیادی دیده بودم ولی توجه چندانی به او نمی کردم تا این که در  روز ثبت نام وقتی تلویزیون تصویر او را از نزدیک نشان داد  بار اول در چهره اش یک جن دیدم و ترس و وحشت سراپای وجودم را فرا گرفت انگار که او انسان نیست و یک جن است .

شاید بپرسید مگر جنها را دیده ام ؟ نه.

ولی نمی دانم چه جوری بگویم ولی او یک چهره ی الهی نبود یک چهره ی جنی بود . باور کنید الان هم که دارم این مطالب را می نویسم تمام موهای تنم سیخ شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 335
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 7878
بازدید کل : 3514682
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>